آشنایی با شهرک چیتگر در منطقه 22

آشنایی با شهرک چیتگر در منطقه 22

اینجاییم تا شهرک چیتگر را که از بروز ترین و مدرترین شهرک ها می‌باشد، از زوایای مختلف بررسی کنیم. شهرک چیتگر، شهرکی پر از امتیازات مثبت از لحاظ آموزشی، رفاهی و فرهنگی می‌باشد که برخی از آن ها از دید ها پنهان شده است.

حتماً نام دریاچه مصنوعی چیتگر به گوش شما رسیده است و برای دیدن آن برنامه ریزی کرده اید، اما این دریاچه تنها بخش کوچکی از امکانات شهرک چیتگر محسوب می‌شود. در این مقاله در ابتدا شهرک چیتگر را معرفی می‌کنیم و به زبانی ساده پهنه  A (بوستان) و B (سروستان) و C (نارنجستان) شهرک چیتگر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. سپس سعی می‌کنیم موقعیت گردشگری این شهرک و شرایط مسکونی آن را بررسی کنیم و در نهایت موقعیت این شهرک را از نظر سرمایه گذاری و برج سازی بررسی می‌کنیم. وازه می‌باشد که با شنیدن خدمات رفاهی این شهرک شما نیز در لیست سرمایه گذاران پر و پا قرص این شهرک (شهرک مسکونی چیتگر) قرار خواهید گرفت.

 واحد های آماده و پیش فروش واحد های شهرک چیتگر مربوط به ارتش بتاجا

شهرک چیتگر در یک نگاه

شهرک چیتگر، که ساخت ارتش می‌باشد، مربوط به منطقه 22 تهران است و به طور دقیق در بخش غربی دریاچه چیتگر و بخش جنوبی پارک هزار و یک شهر و همچنین در بخش شمالی پارک چیتگر، باغ ملی گیاه شناسی و چهارباغ و اتوبان حکیم قرار دارد. این شهرک در کنار بازار بزرگ و مشهور ایرانمال واقع شده است از سمت جنوبی نیز به اتوبان خرازی متصل می‌شود.

برخی از افراد شهرک چیتگر را به نام شهرک امام رضا می‌شناسند که البته درست است! در واقع این منطقه در ابتدا مشهور به شهرک امام رضا بود اما امروزه به دلیل قرار گرفتن در اراضی چیتگر تغییر نام داده است. برج سازی در شهرک چیتگر سبب شد تا دنیای سرمایه گذاری مخصوص به خود را داشته باشد. بگذارید همین حالا در مورد پهنه و معنی آن صحبت کنیم.

شهرک چیتگر ساخت ارتش به سه بخش مهم تقسیم می‌شود که به هر بخش پهنه گفته می‌شود. پهنه های A (بوستان) و B (سروستان) و C (نارنجستان) اسامی هستند که بر روی هر قسمت گذاشته می‌شود. پهنه A (بوستان) قدیمی ترین قسمت شهرک چیتگر، منطقه 22 است و دارای شرایط مخصوص به خود از نظر ساخت و ساز است و این شرایط برای پهنه های B (سروستان) و C (نارنجستان) نیز دیده می‌شود.

شهرک چیتگر

بیشتر بخوانید: دریاچه شهدای خلیج فارس منطقه ای چهار فصل

پهنه A (بوستان) شهرک چیتگر، ساخت ارتش

پهنه A (بوستان) شهرک چیتگر منطقه ای مشهور و قدیمی با وضعیت آب و هوایی بسیار خوب است. این پهنه را از زوایای مختلف بررسی می‌کنیم:

موقعیت جغرافیایی پهنه A (بوستان) چیتگر

در این بخش می‌خواهیم پهنه A (بوستان) شهرک چیتگر را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. نامی که برای این پهنه به شهرت رسیده است، بوستان است. پهنه ای بسیار خوش ساخت است که به دلیل آرام و ساکت بودن مورد شهرت قرار گرفته است. این پهنه در بخش جنوب شرقی شهرک قرار دارد و مساحت آن 144000 متر مربع اعلام شده است، از نظر فاصله هوایی نیز پهنه A (بوستان) تا دریاچه در حدود 1100 متر است.

موقعیت ساخت و ساز در پهنه A (بوستان)

سرمایه گذاری بر روی پهنه A (بوستان)، به واسطه اصول واحد های آماده و قابل سکونت در نظر گرفته می‌شود و واگذاری به صورت انتقال قطعی در تعاونی ارتش و دفترخانه انجام می‌شود. ساختمان هایی که در این پهنه ساخته می‌شود بین 62 الی 150 متر هستند و اغلب بلوک ها با نام های پامچال و ارکیده شناسایی شده اند. کیفیت از مهمترین امتیاز های ساخت و ساز مربوط به پهنه A می‌باشد.

امکانات زیربنایی ساختمان های پهنه A (بوستان) چیتگر

برای این پهنه (پهنه بوستان) احداث 21 برج برنامه ریزی شده است که پیشرفت های فیزیکی زیادی نیز داشته است. امکانات زیربنایی شامل آب و برق و گاز و تلفن و همینطور فضای سبز اختصاصی اعلام شده است. چشم انداز برخی از واحدها، روبروی دریاچه چیتگر، پارک جنگلی و همینطور باغ ملی گیاه شناسی است. واحدها دارای 4 دستگاه آسانسور بوده و همینطور انباری اختصاصی نیز طراحی شده است. طبقات همکف دارای کاربری های تجاری هستند و همینطور سالن ورزشی و سالن اجتماعات و سیستم مانیتورینگ نیز برای فضای جداگانه ای طراحی شده است.

نوع سازه پهنه A (بوستان) چیتگر

نوع سازه برای ساختمان های پهنه A (بوستان) اسکلت فلزی به صورتی پیچ و مهره ای است و از سرامیک پرسلان برای نما استفاده شده است. وضعیت دیوار به صورت دیوار کناف نسوز بوده و یک نوع عایق حرارت و صدا محسوب می‌شود. از سوی دیگر شیشه دوجداره در نظر گرفته شده و کف نیز سرامیک است. سازه دارای موتورخانه مرکزی بوده و همینطور تهویه مطبوع دارد.

شهرک چیتگر

پهنه B (سروستان) شهرک چیتگر، ساخت ارتش

پهنه B (سروستان) شهرک چیتگر متعلق به بنیاد تعاون ارتش می‌باشد که به واسطه معماری بی نظیر پروانه ای شکل خود در منطقه 22 بسیار شهرت دارد. این پهنه را از زوایای مختلف بررسی می‌کنیم:

موقعیت جغرافیایی پهنه B (سروستان) چیتگر

حتما شما هم شنیده اید که خوش نام ترین برج های منطقه 22 تهران در پهنه b (سروستان) ساخت ارتش، قرار دارد و به نوعی معماری به کار رفته در این پهنه بی نظیر است. برج هایی پروانه ای شکل و جذاب که نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. نامی که برای این پهنه به شهرت رسیده است سروستان است. این پهنه در بخش غرب منطقه 22 قرار دارد و مربوط به بلوار پژوهش است.

موقعیت ساخت و ساز در پهنه B (سروستان) چیتگر

در تصویر برداری بالا از این پهنه (پهنه B سروستان ساخت ارتش) وضعیت سازه ها مانند پروانه یا بی نهایت است. این سبک از طراحی در ابتدا بسیاری است معماران را به تعجب وا داشت. ساختمان ها در متراژ مشخص از 86 متر تا 360 متر، طراحی شده است و 16 برج برای این بخش (پهنه B سروستان) طراحی شده است. مراحل نازک کاری برای سازه های این پهنه به دقت صورت گرفته است. پروانه ها دارای دو بال شرقی و غربی هستند. برج ها شامل 30 الی 43 طبقه هستند و به نوعی طراحی خاصی را شامل شده است.

امکانات سازه های پهنه B (سروستان) چیتگر

ساختمان هایی که در شهرک چیتگر طراحی و اجرا شده اند دارای فضای باز که به ازای هر واحد مسکونی به میزان 40 متر مربع هستند. مسیرهای سواره و پیاده تداخلی با هم ندارند. نورگیری واحدهای مسکونی در وضعیت حداکثر قرار دارد و واحدها نسبت به هم حداقل دید را دارند. در واقع پلان پروانه ای سبب شده است که میزان اشراف واحدها به همدیگر بیشتر باشد. طبق الگوی کشیدگی شرقی و غربی این مجموعه دارای حداکثر نور بوده و دید و منظر شمال را که پارک هزار و یک شهر می‌باشد را شامل می‌شود. این طراحی به شکلی دنبال شده است که مانعی برای وزش باد از بخش غرب به شرق نباشد. در واقع یک ضلع پروانه بزرگتر بوده و به موازات جهت غربی شرقی است. هر برج دارای یک فضای باز اختصاصی بوده که به منظور امنیت بیشتر کودکان صورت می‌گیرد. در فضای بین برج ها چندین آبنما و چندین مرکز آموزشی و تجاری نیز وجود دارد. در اکثر اتاق خواب ها مستر وجود دارد و تراس های بزرگ برای هر واحد نیز فراهم شده است.

دسترسی به پهنه B (سروستان) چیتگر

برای دسترسی به این پهنه (پهنه B سروستان ساخت ارتش) از بلوارهای پژوهشی، بزرگراه خرازی (همت غرب)، بزرگراه حکیم (شهید همدانی) و بزرگراه آزادگان استفاده می‌شود.

سازه پهنه B (سروستان) چیتگر

سازه های این بلوک از نوع فلزی بوده و اتصالات پیچ و مهر دارند. این بلوک ها در برای زلزله تا 11 ریشتر مقاومت دارند و سرعت اجرای آن ها نیز دقیق است.

شهرک چیتگر

پهنه C (نارنجستان) شهرک چیتگر، ساخت ارتش

پهنه C (نارنجستان) شهرک چیتگر متعلق به تعاونی ارتش است و در حال حاضر چندین تعاونی مختلف زیر نظر ارتش در این منطقه مشغول به ساخت و ساز هستند. نامی که برای این پهنه در نظر گرفته شده است نارنجستان است. در این پهنه 8 برج در حال ساخت است. از نظر جغرافیا این پهنه در جوار باغ موزه گیاه شناسی قرار دارد و وضعیت خوش آب و هوایی دارد. این برج به طور کلی با ویوی باغ ملی گیاه شناسی ارزیابی شده است. واحدهای این پهنه 93 متری، 110 متری و 135 متری هستند و از یک الی سه اتاق خواب را شامل می‌شوند.

امکانات سازه ای برای این پهنه (پهنه C نارنجستان) شامل سالن اجتماعات، سالن ورزشی، خشکشویی، دوربین مدار بسته، لابی شیک و شوتینگ زباله و جاروبرقی مرکزی است. همینطور این بخش شامل انباری و پارکینگ و بالکن است.

معرفی منطقه 22

منطقه 22 تهران به نوعی قطب گردشگری در تهران است به طوری که مردم بومی تهران و سایر گردشگران به سراغ اماکن رفاهی و تفریحی این بخش می‌روند.

منطقه 22 در بخش شمال غرب تهران وارد شده است و توسعه شهری بر اساس الگوهای نوین شهرسازی در این بخش دنبال می‌شود. منطقه 22 جدیدترین قسمت پایتخت است و ظرفیت گردشگری بالایی دارد. از سوی دیگر چشم اندازهای سرمایه گذاری نیز در این بخش زیاد است. وضعیت اماکن رفاهی در این بخش مربوط به کلاس جهانی است و مورد توجه قرار می‌گیرد.

هویت و بافت هر منطقه بخش مهمی از پیشرفت و ماندگاری آن محسوب می‌شود. مراکز تجاری و تفریحی و آموزشی و فرهنگی و درمانی هر یک می تواند بخشی از المان های پیشرفت یک منطقه باشد.

جاذبه های گردشگری منطقه 22

دریاچه چیتگر

شهرک چیتگر که می‌گوییم، اولین چیزی که در ذهن زنده می‌شود، دریاچه چیتگر است! دریاچه مصنوعی بسیار زیبا با بیش از 130 هکتار مساحت که توانسته موقعیت منطقه ای خوبی داشته باشد. این دریاچه در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار دارد و دارای 120 هکتار مجموعه تفریحی و تجاری است که مربوط به پهنه خشکی می‌شود. در بخش جنوب این دریاچه آزاد راه تهران کرج قرار دارد. بزرگراه همت در بخش شمال آن دیده می‌شود و بزرگراه آزادگان نیز مربوط به بخش شرق آن است. در غرب دریاچه بافت مسکونی منطقه 22 رویت می‌شود. این دریاچه با فضای سبز زیبایی که در اطراف خود دارد بسیار شهرت دارد همینطور کیفیت هوای منطقه بسیار خوب است و به نوعی موقعیت منطقه ای جذابی را شامل می‌شود.

مجتمع ایران مال

ایران مال یک مجموعه تجاری است که دقیقاً در کنار دریاچه چیتگر قرار دارد و به بزرگراه همت و آزادگان بسیار نزدیک است. این مجموعه یکی از 5 مال برتر در جهان محسوب می شود و کاربری های مختلفی دارد. مثلاً یک بخش آن تجاری است که شامل هایپر استارهای خاصی بوده و همینطور زیباترین جواهرات و کفش و محصولات چرمی را شامل می‌شود. بخش دیگر مربوط به لوام خانگی و الکترونیکی است و یک بخش نیز مربوط به دکوراسیون و زیبایی و آرایشی می‌شود. بخش دیگری از این مجموعه شامل شهربازی سرپوشیده است که در هر فصل سال قابل استفاده است. مجموعه های سینمایی و ورزشی این منطقه بسیار خوب است. سایر بخش های مجتمع ایران مال شامل کتابخانه جندی شاپور، باغ ایرانی، باغ دیدار، تالار آیینه و نمایشگاه های آثار هنری است که توانسته سهم اقتصادی ارزشمندی را شامل شود.

شهرک چیتگر

مراکز آموزشی و فرهنگی منطقه 22

شهرک چیتگر منطقه 22 تهران علاوه بر بخش های گردشگری و تفریحی شامل مراکز آموزشی و فرهنگی نیز است و به نوعی دارای فضای پیشرفت خاصی است. اینطور که مشخص است جذب و ماندگاری جمعیت این منطقه وابسته به بخش های آموزشی است. پژوهشگاه های صنعت نفت؛ ژنتیک، علوم انتظامی و پلیمر و پتروشیمی و مدارس دخترانه و پسرانه از موارد مهم این منطقه محسوب می شود.

سایر اماکن گردشگری منطقه 22 تهران

- آبشار تهران

- مجتمع تجاری رزمال

- بوستان جوانمردان ایران

- باغ ملی گیاه‌شناسی

- بیمارستان تریتا

- هتل لکسون

- شهربازی هزار و یک شهر

- پارک جنگلی لتمال کن

- پارک جنگلی وردآورد

- بنیاد علمی بین‌المللی علوم مغز و اعصاب ایران

شهرک چیتگر

سرمایه گذاری در شهرک چیتگر در منطقه 22

موقعیت استراتژیک شهرک چیتگر باعث شده تا این منطقه برای سرمایه گذاری گزینه خوبی باشد. این منطقه از یک طرف به باغ گیاه شناسی متصل است و از سمت دیگر بازار بزرگ ایران را در بر می‌گیرد. جنگل چیتگر و شهربازی هزار و یک شهر از موارد قابل اهمیت برای سرمایه گذاری در شهرک چیتگر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: پروژه شهر بازی هزار و یک شهر در منطقه 22 تهران

معیارهای تعیین قیمت واحد ها در برج های شهرک چیتگر

- یکی از موارد مهم ویو و دید برج است به طوری که اگر برج ها دارای دید مربوط به دریاچه چیتگر و یا سایر ویوهای خاص باشند قیمت بالاتری دارند و در نهایت نوع سرمایه گذاری نیز بیشتر می‌شود.

- طبقه آپارتمان ها دومین پارامتر اعلام قیمت برای سازه های مربوط به شهرک چیتگر است به طوری که برخی از طبقات به واسطه موقعیت اجرایی که دارند، گرانتر هستند.

- نقشه واحد آپارتمان هایی که در شهرک چیتگر کشیده و اجرا می شود، نوع مهندس و شرایط مهندسی نیز بسیار مهم است. البته که این مدل از نقشه ها در شرایط استاندارد اجرا می شوند.

- وضعیت دکوراسیون داخلی و به روز بودن بنا از دیگر موارد مهم در تعیین قیمت ساختمان ها است.

دقت کنید که دکوراسیون داخلی با وضعیت متراژ متفاوت است به طوری که بزرگ و کوچک بودن متراژها بخشی از شرایط تعیین قیمت هستند. مثلاً خانه هایی که متراژ کوچکتری دارند به دلیل قدرت خرید بالاتر اغلب از نظر قیمت در شرایط بالاتری قرار می‌گیرند.

تعداد واحدهایی که برای هر طبقه در نظر گرفته می‌شود نیز مهم است، مثلا هرچه تعداد واحدها بیشتر باشد، قیمت تمام شده کمتر خواهد بود.

رشد پرسرعت منطقه 22

افزایش ساخت و ساز در منطقه 22 سبب شده است که یک سرمایه گذاری مناسب شکل بگیرد. اینطور که مشخص است، وضعیت سود چشمگیری نیز در این راستا صورت می‌گیرد. مشخص است که سرمایه گذاری برای این منطقه بک راندمان ارزشمند را شامل می‌شود. زمین های موجود و شرایط محیطی خوبی که در منطقه 22 دیده می‌شود به واسطه پروژه های عظیم دنبال می شود. شهربازی هزار و یک شهر در این منطقه رویکرد خوبی دارد. مقدار اندکی از سود عظیم سرمایه گذاری وابسته به شهربازی است.

منطقه 22 دارای چندین گواهینامه کیفی است و همگی به واسطه کیفیت بالای ساخت و ساز آن صورت گرفته است. این منطقه با افزایش رشد شهری در تهران و ایجاد ترافیک سنگین و همینطور کمبود فضای سکونت نیاز به گسترش داشته است. بینه زندگی شهری در این منطقه سبب شد تا 6200 هکتار اراضی منطقه ای را شامل شود. 1265 هکتار پارک و فضای سبز و همینطور 62 هکتار فضای آموزشی نیز مربوط به این منطقه است. 168 هکتار آموزش عالی را شامل شده است و 238 هکتار خدماتی دارد. همینطور 327 هکتار فضای ورزشی را شامل می‌شود. 355 هکتار دریاچه و همینطور 1162 هکتار مسکونی را نیز شامل شده است.

لیست گواهینامه های بین المللی منطقه 22 تهران:

-  گواهینامه سیستم رضایت مندی مشتری

- گواهینامه مدیریت زیست محیطی

- گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

- گواهینامه کنترل کیفیت پروژه توسط مدیران این شهرک در ایران

- دریافت تندیس برگزیده ساخت و ساز

- تندیس برگزیده مدیران جهادی در عمران کشور

- تندیس برگزیده برج سازان

- تندیس سومین کنفرانس سازه و فولادی

سوالات متداول سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

آیا سرمایه گذاری در منطقه 22 امن است؟

در این زمینه باید دقت لازم در انتخاب خود داشته باشید. در صورتی که پروژه هایی را انتخاب کنید که توسط تعاونی هایی زیر نظر اداره تعاون دنبال می‌شود، به طور قطع می‌توانید به نتیجه برسید چون 80 درصد از پروژه های در حال کار مربوط به منطقه 22 تهران دولتی هستند و بر اساس بخش تعاون مدیریت و نظارت دنبال می‌شوند.

مقدار پولی که برای سرمایه گذاری پر سود در منطقه 22 نیاز است چقدر است؟

وضعیت سرمایه گذاری هر ساله تغییر می‌کند و رقم مشخصی در این زمینه برای شهرک چیتگر نمی‌توان گفت. مشخص است که سرمایه گذاری هایی که با بودجه بیشتری همراه باشند سودآوری بیشتری نیز خواهند داشت. دقت کنید که بر اساس میزان نقدینگی که دارید، اولویت شما با پروژه هایی است که در حال ساخت هستند چون ارزش افزوده برای این پروژه ها بیشتر از برج های قابل سکونت هستند.

میزان سودآوری در منطقه 22 برای سرمایه گذار چقدر است؟

موقعیت مکانی پروژه بسیار مهم است و به طور کلی سودآوری بین 40 الی 70 درصد برای سرمایه گذاران در نظر گرفته می‌شود که بر اساس شرایط اقتصادی و تورم افزایش یا کاهش خواهد داشت. نوع خرید و فروش پروژه ها در منطقه 22 به واسطه پروژه های تعاونی ساز به شکل واریزی و امتیاز در نظر گرفته می‌شود. پروژه های شخصی یا شرکتی نیز بر اساس متر مربع در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: چرا سرمایه گذاری در منطقه 22 یک سرمایه گذاری خوب است؟

چرا چیتگر برای سرمایه گذاری پیشنهاد می‌شود؟

چیتگر یک نام تجاری و مربوط به بزرگترین دریاچه مصنوعی تهران است و بستر پهناوری را برای پروژه های ساخت و ساز شامل می‌شود. پروژه لبخند 2 در لیست پروژه های لوکس مناسب برای سرمایه گذاری در این منطقه است. این شهرک به واسطه نوع امکاناتی که دارد گزینه خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

دسترسی از این منطقه به بزرگراه حکیم غرب، اتوبان تهران کرج و خرازی بسیار آسان است. مغازه های مربوط به خورد و خوراک و سایر مایحتاج زندگی در این منطقه نیز به صورت جدی دنبال می‌شود.
مجاورت پروژه های ساختمانی در نزدیکی دریاچه چیتگر سبب شده تا وضعیت آب و هوایی مطبوعی داشته باشد و از آلودگی شهری دور باشد.

برج های ساخته شده برای این منطقه از مدرن ترین استانداردهای روز دنیا استفاده کرده اند و از بهترین موقعیت آسانسور و سالن های ورزشی در این بخش استفاده شده است.

فاصله بین فرودگاه بین المللی مهرآباد تا چیتگر تنها 12 کیلومتر اعلام شده است.

اسکلت های فلزی برج ها بسیار با کیفیت و مرغوب هستند و به نوعی کنفرانس های سازه های فولادی را مورد تایید قرار می‌دهند.

تقسیم بندی اراضی مربوط به این منطقه نیز خوب است و توانسته بسیاری از موقعیت تفریحی را پوشش دهد.

بیشتر بخوانید:‌ بام لند دنیایی زیر ذره بین

کلام آخر

شهرک چیتگر از مناطق ارزشمند اقتصادی و تجاری و تفریحی در تهران است. این منطقه به واسطه مناظر طبیعی و مختلفی که دارد می‌تواند موقعیت ساخت و سازهای حرفه ای را دنبال کند. هتل های منطقه 22 بخش مهم اقتصادی و سرمایه گذاری محسوب می‌شوند. هتل المپیک، ایران مال و بهاران سه مورد از مشهورترین هتل های ناحیه چیتگر هستند.

مرکز خرید رزمال و بام لند از بخش های مشهور در چیتگر محسوب می‌شود. رزمال با طراحی بی نظیر خود در شمال میدان موج می‌درخشد. مرکز خرید پارمیس نیز از دیگر بخش هایی است که به تازگی در حال بهره برداری بوده و بخش مهمی از سرمایه گذاری در این منطقه را شامل می‌شود.

مجموعه تفریحی ورزشی او پارک در چیتگر تنها پارک آبی در تهران محسوب می‌شود و توانسته سهم اقتصادی ارزشمندی برای رشد منطقه 22 داشته باشد. در ارزیابی های صورت گرفته آینده اقتصادی برای منطقه 22 تهران بسیار ارزشمند است و توانسته رویکرد سرمایه گذاری ایده آل برای گروه های مختلف را در نظر بگیرد. اینطور که مشخص است وضعیت سرمایه گذاری برای این منطقه می‌تواند باعث ارزش اقتصادی روتین و کاربردی هر بخش شود.

شهرک چیتگر - معرفی کلی شهرک چیتگر در منطقه 22 - شهرک مسکونی چیتگر - پیش فروش امتیاز ها و سهام های شهرک امام رضا (شهرک چیتگر) - منطقه 22 تهران - شهرک چیتگر بزرگترین پروژه درحال ساخت بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران - معرفی کامل شهرک مسکونی چیتگر - شهرک مسکونی چیتگر (سروستان) پهنه b - خرید و فروش آپارتمان در شهرک چیتگر منطقه ۲۲ تهران - خرید و فروش املاک مسکونی، خانه و آپارتمان در چیتگر تهران - دریاچه چیتگر - دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس - دریاچه مصنوعی شهدای خلیج‌فارس - دریاچه چیتگر تهران یکی از مهیج ترین جاذبه های پایتخت - دریاچه چیتگر تهران - پیاده روی دور دریاچه چیتگر - دریاچه مصنوعی چیتگر -  چیتگر کجاست - تفریحات دریاچه چیتگر - پهنه a شهرک چیتگر - نقشه پهنه b شهرک چیتگر - قیمت آپارتمان در شهرک چیتگر - شهرک مسکونی چیتگر - خرید امتیاز پروژه چیتگر - پیش فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر - قیمت آپارتمان در شهرک چیتگر