رستوران ها و فودکورت های ایرانمال

رستوران ها و فودکورت های ایرانمال

در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین رستوران و فودکورت های ایرانمال آشنا کنیم. اگر اهل گردش و سفر هستید پیشنهاد میکنیم تا به ایرانمال سفر کنید که علاوه بر هزاران جنبه مثبت تفریحی دیگر آن از رستوران ها و فودکورت های آن استفاده کرده و از دستپخت لذیذ آشپز آن لذت ببرید. در این مقاله با ما همراه باشید تا گلچین شده بهترین رستوران ها و فودکورت های ایرانمال را به شما معرفی کنیم.

کافه کتاب ایرانمال

اگر اهل کتاب و مطالعه و همچنین آرامش مطلق هستید ما به شما کافه کتاب را که یکی از کافه های دنج مرکز بزرگ ایرانمال است را معرفی می کنیم.

آرامش مطلق در یکی از بهترین کافه‌های ایران مال و همچنین سکوت دلنشینی که در این کافه حکمفرماست، به شما احساس آرامش را منتقل می‌کند. به همین علت این مکان به یکی از پرطرفدارترین قسمت‌های ایران مال برای همفکری استراحت و همچنین آرامش تبدیل شده است. از نکات مثبت دیگر این کافه می‌توان به مبل‌های بسیار راحت و نوشیدنی‌های گرم و سرد فوق‌العاده آن اشاره کرد. در این کافه می‌توانید در آرامش مطلق، کتاب مورد علاقه خود را بخوانید و از قهوه داغ خود کنار عزیزان و همچنین دوستانتان لذت ببرید.

کافه کتاب ایرانمال

کافه سینما ایرانمال

کافه سینما در طبقه دوم و در کنار پردیس سینمایی ایران مال قرار دارد. اگر شما هم عاشق دنیای فیلم و سریال هستید، قطعا بهترین گزینه تهران کافه سینما است که یکی از بهترین کافه‌های ایران مال برای شما محسوب می‌شود. دکوراسیون داخلی این کافه، شامل تابلوهای تصویری از مهم‌ترین کارگردانان و فیلمسازان جهان تعبیه شده است. منوی این کافه بسیار متنوع می‌باشد و مناسب برای تمامی سلیقه‌ها جامعه است. علاوه بر این، دیزاین‌های متنوع انواع میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها را در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت. به همین جهت این کافه یکی از بهترین کافه‌ها برای استراحت و گفت و گو با خانواده و دوستانتان می‌باشد.

کافه سینما ایرانمال

کافه لانژ ایران مال

کافه لانژ در طبقه سوم پردیس سینمایی ایران مال واقع شده است. که شامل فضای بزرگ و مدرن است. این کافه افراد زیادی را به خود مجذوب می‌کند. که معمولا به دلیل مساحت بزرگی که دارد، خیلی شلوغ و پر ازدحام نمی‌شود. شما می‌توانید پیش از ورود به سینما، در این کافه استراحت کرده و خوراکی مورد علاقه خود را میل کنید که از دیدگاه عموم جزو یکی از بهترین کافه های ایرانمال به شمار می آید.

کافه لانژ ایران مال

شربت خانه بازار بزرگ ایرانمال

این شربت خانه یکی از شاهکارهای معماری واقع در ایران مال است. که اگر شما هم عاشق سازه‌های قدیمی و با اصالت ایرانی هستید، شربت خانه بازار بزرگ ایران شما را مجذوب خود می‌کند. گچ بری‌های این کافه رستوران بزرگ، آن را به یکی از بهترین رستوران های ایران مال از نظر زیبایی و جلال تبدیل کرده است. در این کافه شما می‌توانید انواع شربت‌های خنک را میل کرده و از معماری زیبای آن لذت ببرید. برای تهیه اکثریت این شربت‌ها، از عرقیات گیاهی به عنوان ماده پایه این محصولات استفاده می‌شود. شما می‌توانید بر حسب سلیقه یا نیاز خود، شربتی مناسب با میل و زاعقه خود سفارش داده و میل کنید.

همچنین علاوه بر نوشیدنی های سرد می توانید از نوشیدنی های گرم این کافه همچون دمنوش و چای نیز استفاده کرده و لذت ببرید. همچنین در این کافه رستوران، منوی غذایی نسبتا سبک نیز موجود و قابل سرو است اما جای مناسبی برای رفع گرسنگی نیست. با این حال شما می‌توانید از غذاهای سنتی و ساده ایرانی مانند آبدوغ خیار و کال جوش که در این رستوران سرو می‌شوند، لذت کافی را ببرید.

شربت خانه بازار بزرگ ایرانمال

رستوران ام شریف ایرانمال

ام شریف یکی از بهترین رستوران های ایران مال با سرو غذای عربی است که اگر شما هم عاشق غذاهای عربی هستید و می‌خواهید در یک رستوران با کیفیت غذا میل کنید، قطعا رستوران ام شریف انتخابی مطمئن برای شماست. خاص بودن منوی غذایی این رستوران، آن را به یکی از بهترین رستوران های موجود در ایران مال تبدیل کرده است. این رستوران روزانه هزاران پرس غذا را برای مراجعه کنندگان خود تامین می‌کند. که همچنین کیفیت غذای این مجموعه آن را به یکی از بهترین رستوران‌های عربی در کل تهران تبدیل کرده است. شما می‌توانید پس شما می توانید با مراجعه به باغ ماهان ایران مال، از غذاهای لذیذ این رستوران استفاده کنید و غذا های لذیذ این رستوران را نوش جان کنید.

رستوران ام شریف ایرانمال

فودکورت فریکادل ایرانمال

یکی از بهترین رستوران های این مجموعه که در حوزه فست فود و سوخاری فعالیت می کند فودکورت فریکادل است. که اگر شما هم عاشق غذاهای فست فودی و سوخاری هستید، می توانید به این رستوران مراجعه کرده و از منوی متفاوت آن استفاده کنید. این رستوران فست فود به صورت تخصصی در حوزه تولید برگر و انواع سوخاری های لذیذ فعالیت دارد. همچنین جزء یکی از بهترین رستوران های ایران مال شمرده شده و شعبه‌های زیادی در نقاط دیگر تهران دارد. مهم‌ترین چیزی که تجربه غذا خوردن در این رستوران را برای شما منحصر به فرد می‌کند، منوی باز این رستوران است. که در این رستوران شما می‌توانید خوشمزه‌ترین ساندویچ‌ها را به دلخواه خود طراحی و ترکیب کنید و پس از چند دقیقه تحویل بگیرید. همچنین فودکورت فریکادل این کار را از طریق اپلیکیشن موبایل و تبلت‌های موجود روی هر میز نیز ممکن کرده است. که به راحتی می توانید از طریق این تبلت ها ثبت سفارش کنید.

فودکورت فریکادل ایرانمال

باغ رستوران ملل ایرانمال

یکی از بهترین رستوران های ایران مال باغ رستوران ملل است، که شامل فضای دلنشین و سنتی می باشد، که به شما حس نوستالژیک را می دهد. به همین دلیل این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران های ایران مال به شمار می‌رود. چرا که نقاشی‌های روی سقف آن حس غذا خوردن در فضای آزاد را به شما القا می‌کند. همچنین حوضچه و فواره، با صدای دل انگیز جریان آب، حس آرامش مطلق را به این فضا تزریق کرده است. اگر به دنبال یک مکان برای استراحت و خوردن غذای باکیفیت هستید، باغ رستوران ملل انتخابی خوب و مطلوب برای شما دوست داران غذا است.

باغ رستوران ملل ایرانمال

رستوران هانی ایرانمال

کمتر کسی اسم رستوران های هانی را در سطح تهران نشنیده است. این رستوران با اصالت، آوازه‌‌ای جهانی در سرتا سر دنیا دارد و همچنین این رستوران نیز جزء یکی از بهترین رستوران های ایران مال  محسوب می شود. این رستوران، با سابقه بیش از 45 سال، انواع غذاهای اصیل ایرانی را طبخ و به مشتریان ارائه داده است. این رستوران بیشتر با انواع کباب‌ها و خورش‌ها در سرتا سر ایران معرفی شده است. شما می‌توانید با مراجعه به شعبه هانی در ایرانمال، ازغذاهای لذیذ و با کیفیت ایرانی لذت ببرید.

رستوران هانی ایرانمال

کلام آخر

در مجتمع تجاری گردشگری ایران مال، تعداد زیادی رستوران‌ها و کافه‌ها برای عموم تعبیه شده اند. که طبیعتا برای کسانی که برای اولین بار به این مجتمع مراجعه می‌کنند، انتخاب یک کافه رستوران خوب سخت و در خاطر آن ها به یاد ماندنی است. ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با 8 مورد از بهترین کافه‌ها و بهترین رستوران های ایران مال آشنا کنیم. امیدواریم این راهنما برای شما عزیزان مفید و مورد استفاده بوده باشد.