چرا سرمایه گذاری در منطقه 22 یک سرمایه گذاری خوب است؟

چرا سرمایه گذاری در منطقه 22 یک سرمایه گذاری خوب است؟

سرمایه گذاری در منطقه 22 یکی از سرمایه گذاری های پرسود و مطمئن در تهران می باشد. تمام افرادی که میزانی سرمایه در دست دارند و مایل هستند که آن را در منطقه ای سرمایه گذاری کنند، قطعا مناطقی را انتخاب می‌کنند که از بازگشت سود آن مطمئن باشند. استان تهران به دلیل اینکه پایتخت بوده و امکان رشد و ترقی از جنبه های تدریس و کار در آن زاید است، جز گزینه های خوب برای سرمایه گذاری می‌باشد. با این حال مناطق مختلف در این استان شلوغ دارای شرایط متفاوتی است. سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر، جز مواردی است که حاشیه سود خوبی دارد و بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال موقعیت هایی در این بخش هستند.

در این مقاله قصد داریم تا دلایل سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران را به همراه مزیت های آن عنوان کنیم.

بیشتر بخوانید: واحد های آماده و پیش فروش واحد های شهرک چیتگر

دلایل سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

در حال حاضر سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر بسیار رونق دارد و به همین دلیل جز محیط هایی است که عموما ساختمان ها همگی تازه ساز و جدید می باشد. با رشد ساخت و ساز، شرایط خوبی برای شما ایجاد می شود که در مدت کوتاه آبادانی در منطقه زیاد شده و به نسبت مبلغ تمام شده، بتوانید ساختمان های خود را با قیمت و سود بیشتر به فروش برسانید.

در منطقه 22 زمین های متعدد و شرایط خوبی را دارا است که در حال شکوفایی می باشد. با کمی جستجو در منطقه 22 می توان مشاهده نمود که در حال حاضر پروژه های عظیمی در حال ساخت و اجرا هستند. بهره برداری از هر کدام آن ها می‌تواند سطح محیط را به صورت تصاعدی افزایش دهد. در حال حاضر پروژه ایران مال که بزرگترین پروژه خاورمیانه نیز نامیده می شود در این منطقه در حال اجرا می باشد. از طرف دیگر بزرگترین شهربازی خاورمیانه نیز در آینده نزدیک در منطقه 22 راه اندازی خواهد شد.

***

جهت مشاوره رایگان برای خرید و پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 شهرک مسکونی چیتگر می‌توانید با شماره 09129264747 امیری تماس حاصل فرمایید.

***

دانستنی های سرمایه گذاری در منطقه 22

سرمایه گذاری در منطقه 22 از دید بسیاری از صاحب نظران یک سرمایه گذاری مطمئن و آینده دار است. منطقه 22 جز مناطقی است که به پیرو از دستور گسترش شهر تهران، مورد ساخت و ساز و بهره برداری قراری گرفت. در همین راستا تلاش شد تا تمام امکانات رفاهی و آسایشی به سرعت وارد منطقه شود. شبکه و زیرساخت منطقه 22 جدید بوده و از همین رو می تواند جای امیدواری داشته باشد که با مشکلات همیشگی استهلاک زیرساخت روبرو نخواهید بود.

امید به زندگی و سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر بسیار زیاد است زیرا در این منطقه در حدود 1200 هکتار برای فضاهای سبز، حدود 1200 هکتار برای مسکن، حدود 320 هکتار برای موارد ورزشی، حدود 200 هکتار برای محیط های آموزشی اختصاص داده شده است.

مزایای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر

منطقه 22 و حوالی دریاچه چیتگر دارای سابقه طولانی در عرصه ساخت و ساز نمی باشد اما در مدت زمان کوتاهی توانسته گواهینامه های فراوانی دریافت کند که بعضی از آن ها در زیر لیست شده اند:

- گواهی نامه مخصوص سیستم رضایت مشتری

- گواهی نامه مخصوص مدیریت محیط زیست

- گواهی نامه مخصوص مدیریت ایمنی

- گواهی نامه مخصوص ساخت و ساز

- گواهی نامه مخصوص کنترل کیفیت ساخت

- نشان افتخار برج سازان

- نشان افتخار مدیران جهادی

با توجه به توضیحات بالا متوجه خواهیم شد که نوع ساخت و ساز و کیفیت منطقه، در حدی بوده است که در مدت زمان کوتاه توانسته به افتخارات مذکور نائل شود.

سرمایه گذاری در منطقه 22 یک سرمایه گذاری خوش آینده است. بسیاری از افراد که در زمینه مسکن فعالیت می کنند، این منطقه در شمال غرب تهران را جر مناطق خوب در آینده می دانند که بسیاری از برج نشینان را به سمت خود جلب می نمایند. با توجه به تورم موجود و تغییرات اقتصادی این منطقه نیز به تازگی دچار افزایش قیمت شده است که البته باز به نسبت سایر مناطق، دارای قیمت منصفانه تری خواهد بود.

امکانات رفاهی و دسترسی به منطقه 22 و دریاچه چیتگر تهران

این منطق رو به رشد هم اکنون دارای پروژه های در حال ساخت و یا ساخته شده بسیاری است که در زیر برخی از این موارد درج شده اند:

- پروژه بوستان جوانمرد

- پروژه بوستان خرگوش دره

- پروژه بوستان لتمال کن

- پروژه تجاری رزمال

- پروژه پارک آبشار تهران

- راه اندازی موزه گیاه شناسی

- راه اندازی پروژه آرتمیس

- پروژه شهربازی هزار و یک شب از جمله بزرگ ترین شهربازی ها در غرب آسیا خواهد بود

- پروژه مرکز خرید ایران مال که این مورد نیز در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است

- پروژه مرکز درمانی پروفسور سمیعی که در زمینه مغز و اعصاب کار خواهد کرد

این منطقه مسکونی دارای راه های ارتباطی مختلفی است که عبور و مرور را برای ساکنین آن آسان نباید. از جمله راه های دسترسی منطقه 22 در زیر درج شده است:

- دسترسی از طریق بزرگراه تهران – کرج

- دسترسی از طریق بزرگراه آزادگان

- دسترسی از طریق اتوبان فتح

- دسترسی از طریق اتوبان شهید خرازی که در امتداد اتوبان همت است

- دسترسی از طریق اتوبان شهید همدانی که در امتداد اتوبان حکیم می باشد

- بزرگراه تهران – شمال نیز در صورت راه اندازی به این منطقه دسترسی مستقیم خواهد داشت.

البته برای دسترسی به منطقه 22 می توان از متروی چیتگر، متروی ایران خودرو و متروی ورزشگاه آزادی نیز استفاده نمود. با توضیحاتی که در بالا عنوان شد و راه های ارتباطی که عنوان گردید به نظر می رسد سرمایه گذاری در منطقه 22 می تواند جز سرمایه گذاری پرسود و خوب در تهران باشد.

ویژگی های سرمایه گذاری در منطقه 22

برای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر لازم است تا با ویژگی های منحصر بفرد این منطقه آشنا شد. از لحاظ آب و هوایی باید در نظر داشت که این منطقه دارای آب و هوای مطلوبی است زیرا کانال هوایی تهران از این منطقه عبور می‌کند. لذا اگر جز افرادی می‌باشید که به دلیل شرایط زندگی نمی‌توانید از تهران خارج شوید و شرایط آب و هوای تهران نیز برای شما مناسب نیست، پیشنهاد می‌شود که این منطقه را برای زندگی انتخاب کنید.

یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری در منطقه 22، وجود دریاچه چیتگر و یا دریاچه شهدای خلیج فارس است. این دریاچه جز اولین طرح هایی بود که در منطقه 22 اجرایی گردید و امروزه یک اکوسیستم قوی و البته زیبا را در زمان کوچ پرندگان به نمایش می گذارد. از طرف دیگر اتوبان تهران – شمال طبق وعده مسئولین در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد و زیبایی خاصی را به این محیط می بخشد. و از طرف دیگر امکان مسافرت آسان را به شما کشور فراهم می‌آورد.

اخیرا مشاهده شده است که سرمایه گذاری در منطقه 22 بسیار رونق گرفته و میزان نقدینگی در این منطقه افزایش داشته است. بعضی از واحد های پیش فروش شده در ان منطقه دارای سود 50 تا 70 درصدی هستند اما با این حال افراد رغبت چندانی برای فروش ندارند.

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر از چه طریقی ممکن می باشد؟

از ابتدای آغاز طرح های عمرانی در این منطقه تهران واژه پیش فروش با آن همراه بوده است. هم اکنون نیز می‌توان بسیاری از واحد های خوب با موقعیت جغرافیایی مناسب را در این منطقه به صورت پیش فروش تهیه کرد. به صورت کلی پی فروش در منطقه 22 و دریاچه چیتگر به دو صورت انجام می شود:

- پیش فروش از طریق تعاونی ها

- پیش فروش شخصی ساز

به صورت کلی در این منطقه برخی از تعاونی های دولتی اقدام به ساخت و ساز نموده اند که از معروف ترین آن ها می‌توان به ارتش، سپاه، وزارت دفاع و برخی از بانک ها اشاره نمود. تعاونی های دولتی دارای ضوابط مخصوص به خود هستند. پیشرفت این پروژه های به تامین بودجه مالی توسط اعضا وابسته است. در مقابل تعاونی هیچ تضمینی از اعضا بابت بازپرداخت دریافت نمی‌کند اما برای ارائه واحد ها به صورت روز شمار، خوش حسابی و ... دقت می‌کند. در این نوع طرح ها هر شخصی که واریز اقساط را در زمان مقرر انجام دهد، به او امتیاز مثبت ارائه می‌شود که جمع امتیازهای وی در نهایت منجر به اولویت بیشتر او خواهد شد.

***

جهت مشاوره رایگان برای خرید و پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 شهرک مسکونی چیتگر می‌توانید با شماره 09129264747 امیری تماس حاصل فرمایید.

***

نکات سرمایه گذاری در منطقه 22

در مقابل تعاونی های دولتی، تعاونی خصوصی وجود دارد. این تعاونی ها پس از اینکه تعداد اعضای مد نظر خود را جلب نمودند، از آن ها ضمانت در پرداخت دریافت می‌کنند. همین امر موجب می‌شود تا پرداخت ها در زمان صحیح انجام شود و ساخت و ساز با سرعت بیشتری انجام گردد. در بین این تعاونی ها نام تعاونی هایی همچون مسکن سازان کاشانه، سپاه شهر و ... به چشم می‌خورد. در عملکرد این تعاونی ها اگر اعضا نتوانند قسطشان را در زمان مقرر پرداخت نمایند، پس از چند بار اخطار، نام آن ها به صورت کامل خط می‌خورد.

پاسخ به برخی از سوال ها در خصوص سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

پس از آنکه افراد جوانب کار را سنجیدند و تصمیم بر سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران گرفتند با سوالات متفاوتی روبرو هستند که در ادامه به برخی از آنها پرداخته می شود:

میزان سود حاصل شده از سرمایه گذاری در منطقه 22 و دریاچه چیتگر به چه میزان است؟

در پاسخگویی به این سوال باید بیان داشت که چندین مورد با هم دخیل هستند. به طور مثال میزان سرمایه ای که وارد نموده اید و میزان مدت زمانیکه پول شما در منطقه وجود داشته است، دو عامل تاثیرگذار مهم هستند. طبیعتا سرمایه بیشتر در مدت زمان بیشتر می‌تواند سود بیشتری را به وجود آورد. هر اندازه پروژه شما با سرعت بیشتر و در مدت زمان کوتاه تری تکمیل گردد، سود حاصل شده شما چندین برابر خواهد بود.

حداقل میزان سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر چه میزان است ؟ آیا این سرمایه گذاری مطمئن است؟

با توجه به شرایط اقتصادی و تلاطم های که در بازار سرمایه وجود دارد، سرمایه گذاری بر روی زمین و ملک جز سرمایه گذاری های مطمئن به حساب می‌آیند. تعاونی هایی که در این منطقه در حال فعالیت هستند، جز سرمایه گذاری های با سابقه می‌باشند و همگی خوش حساب هستند لذا شما با حداقل سرمایه 200 میلیون تومان به راحتی در منطقه 22 و دریاچه چیتگر می‌توانید سود بسیاری نمایید.

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران از چه طریقی ممکن می باشد؟

برای سرمایه گذاری در منطقه چیتگر در گام اول لازم است تا پروژه های در حال اجرا را شناسایی نموده و آینده و چشم انداز آن ها را بررسی کنید. سپس با شناسایی تعاونی و مسئول ساخت پروژه در خصوص خوش حساب بودن و سوابق کاری آن ها جستجو نمایید. در صورتیکه شرایط آنان مورد قبول شما بود، می‌توانید عضو شده و اقدام به سرمایه گذاری کنید. در نظر داشته باشید که مدت زمان سرمایه گذاری در میزان سود شما اهمیت بسیار دارد.

پروژه های سرمایه گذاری در منطقه 22

کدام پروژه ها هم اکنون امکان سرمایه گذاری در منطقه 22 دارند؟

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران در پروژه های مختلفی ممک می باشد. از جمله پروژه ها می توان به مراکز خرید طوبی، مال مون، مجموعه او پارک که یک پارک آبی تفریحی می باشد، پارک شهر قصه، هتل ایران مال، منازل و برج های مسکونی مختلف اشاره نمود.

جمع بندی:

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر یکی از از سرمایه گذاری های پر سود و البته مطمئن می باشد که علاوه بر سود رسانی به اعضای شریک در این پروژه باعث می شود تا نقدینگی افراد برای آبادانی کشور مورد استفاده قرار گیرد. همین مورد موجب می شود تا چرخ اقتصاد بچرخد و وضعیت نوسانات کمی بهبود یابد. باید در نظر داشت که تمام پروژه ها در این منطقه چه به صورت خصوصی و چه به صورت دولتی در دراز مدت می توانند سودی چند برابر مبلغ سرمایه اولیه نصیب سرمایه گذاران نمایند اما این مورد به زمان و میزان سرمایه بالایی نیاز دارد.

چشم انداز های طبیعی و مصنوعی که در آینده در این منطقه ساخته می‌شود نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه نیز بی همتا خواهد بود لذا پیش بینی می‌شود که منطقه 22 بتواند در آینده نزدیک میزان توریست های داخلی و خارجی فراوانی باشد. از همین جهت سود ارزی که وارد منطقه می شود ارزش گزافی برای سرمایه گذاران خواهد داشت.

***

جهت مشاوره رایگان برای خرید و پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 شهرک مسکونی چیتگر می‌توانید با شماره 09129264747 امیری تماس حاصل فرمایید.

***