ایوان اشراق در ایران مال

ایوان اشراق در ایران مال

ایوان اشراق، سازه‌ای بی‌نظیر برای فروشگاه‌های خاص با به روزترین برندهای شناخته شده در داخل و خارج است و با درخشش طلایی، جلوه‌ای ویژه و چشم‌نواز به طراحی داخلی بازار ایران می‌بخشد. این ایوان در شمال غربی ایران مال واقع شده که با ارتفاع حدود 25 متر از طبقه اول تجاری آغاز و تا بام مجموعه ادامه و به وسیله راه روی شمالی به طور مستقیم با ایوان الماس ارتباط می‌یابد.

طراحی و اجرای خاص این ایوان باعث شده که مانند کریستال‌های فرو رفته در ساختمان به نظر آید. در فضای میان کریستال‌های طراحی شده در ایوان اشراق، فضای تجاری برای ارائه کالاهای خاص وجود دارد و کافه‌ها و چایخانه‌های اطراف این ایوان ضمن فراهم آوردن لحظاتی ناب در این فضای دل‌پذیر، خرید را برای مشتریان، به یاد ماندنی و خوشایند می‌کنند.

آنچه معماری ایوان اشراق را در اذهان بازدیدکنندگان متفاوت جلوه خواهد داد، طراحی خاص و منحصربه ­فرد آن است که دل هر بیننده‌­ای را خواهد ربود.

دیدنی های ایران مال به همین جا ختم نمی‌شود، می‌توانید از تالار آیینه، باغ دیدار و باغ ماهان دیدن کنید و لحظاتی فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان به ارمغان بیاورید. شرکت عمده فروش خدمات گردشگری علاءالدین تراول در کنار شماست تا با مهیج ترین تورهای داخلی و خارجی، سفری فوق‌العاده را در کنار راهنمایانی حرفه‌ای برای شما و عزیزانتان فراهم آورد. همچنین می‌توانید برای اقامتی به یاد ماندنی در هتل های تهران روی همکاران ما در علاءالدین تراول حساب باز کنید تا بهترین برنامه‌ها را برایتان تدارک ببینیم یا به صفحه رزرو آنلاین هتل در سایت ما بروید و در مدت زمان کوتاهی رزرو خود را انجام دهید.