مرکز خرید بام لند دریاچه چیتگر منطقه 22

مرکز خرید بام لند دریاچه چیتگر منطقه 22

مرکز خرید بام لند در کنار ساحل دریاچه چیتگر در منطقه 22 تهران قرار گرفته این مرکز خرید یکی از لوکس ترین و بهترین مراکز خرید در تهران محسوب می‌شود. این مرکز خرید از 12 ویلای 2 طبقه مستقل، در کنار هم تشکیل شده تا در گشت و گذار و بازی و ورزش با خریدی دلنشین، لحظه های نابی را برای بازدید کنندگان در کنار دریاچه چیتگر در مجموعه باملند ایجاد کند.

خرید و پیش خرید

مرکز خرید بام لند در خود چند رستوران لوکس و بسیار زیبا دارد که جزو رستوران ها و کافه های تراز اول تهران هستند که با چشم انداز و منطره ای بکر از دریاچه چیتگر لحظه ای رویایی برای شما در کنار خوانواده و عزیزانتان رقم خواهد زد تا در شلوغی تهران لحظه ای آرام را تجربه کنند.

مرکز خرید باملند

بیشتر بخوانید: پروژه شهر بازی هزار و یک شهر در منطقه 22 تهران

باملند شهر فرهنگ، شهر سلامتی و شهر موسیقی

باملند به معنای شهری از تلفیق فرهنگ و موسیقی و سلامتی در تهران است، این مجموعه از معماری چشم نواز و زیبایی بهره برده است که از تلفیق ساختمان های سنتی با ساختمان های لوکس و مدرن امروزی الهام گرفته شده که این مجموعه تمامی استاندارد های بین المللی و روز دنیا را گذرانده، و دلیل این که نام این مجموعه، باملند شهر سلامتی است، این است که در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس و در نزدیکی جنگل های چیتگر قرار گرفته و همین امر باعث شده تا عموم مردم ورزش دوست، به این سمت جذب شوند. نزدیک به شش کیلومتر مسیر زیبای پیاده روی، مجهز به سیستم تصفیه هوای طبیعی جنگل و دریاچه، مسیر دوچرخه سواری در کنار قایق‌رانی و ماهی‌گیری و سوارکاری به راستی بام‌لند را به سرزمین تندرستی بدل کرده است. طراحی آمفی تأتر رو باز و سرپوشیده و در نظر گرفتن چهار سالن سینما با تازه‌ترین تکنولوژی روز صدا و تصویر دنیا در کنار فضاهای زیبایی که برای اجرای برنامه‌های فرهنگی  و هنری، پیش بینی شده، بام‌لند را به شهر هنر بدل کرده است.

مرکز خرید باملند

بیشتر بخوانید: پارک جنگلی چیتگر در منطقه 22 تهران

ساعت کاری مجموعه باملند

برخی کافه ها از ساعت 8 صبح و برخی دیگر از ساعت 9 یا 10 صبح و رستوران‌ها از ساعت 12 شروع به کار کرده و در روزهای عادی بهار و تابستان تا ساعت 00:00 و در روزهای پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل تا ساعت 1:00 فعالیت خواهند کرد. ساعت پایان کار کافه ها و رستوران در پاییز و زمستان نیز ساعت 00:00 خواهد بود.

گردشگری در باملند

1- بام لند مقصد خوبی برای گردشگران خواهد بود:

– استفاده از طرح ها و نمادهای ایرانی و محلی در تعدادی از رستوران ها و کافه های بام لند.

– بخش تهران قدیم با عنوان دروازه تهرون

– فضای منحصر به فرد ورزش صبحگاهی در ساحل دریاچه چیتگر

– منوهای جذاب صبحانه

– آمفی تأتر، با گنجایش بیش از 250 نفر

– اسکیت روی یخ در فضای باز

– زمین بازی شن با حال و هوای ساحل شنی برای کودکان

2- جغرافیای بام‌لند جاذبه‌های دیگری هم دارد:

– اسکله ماهیگیری دریاچه

– تورهای پرنده نگری

مرکز خرید باملند

بیشتر بخوانید: دریاچه شهدای خلیج فارس منطقه ای چهار فصل

نزدیکی مرکز خرید باملند به مناطق گردشگری تهران

- مرکز خرید باملند نزدیک به پارک چیتگر

- مرکز خرید بام لند در فاصله 9 کیلومتری پارک جنگلی چیتگر قرار دارد.

- مرکز خرید باملند نزدیک به آبشار تهران

- مرکز خرید بام لند در فاصله 4.7 کیلومتری آبشار مصنوعی تهران قرار دارد.

- مرکز خرید باملند نزدیک باغ گیاهشناسی تهران

- مرکز خرید بام لند در فاصله 13.4 کیلومتری باغ گیاه‌شناسی ملی ایران قرار دارد.

راه های دسترسی به مرکز خرید باملند

وسیله شخصی

بهترین روش برای رسیدن به مرکز خرید بام‌لند رسیدن به بزرگراه شهید خرازی است. چنانچه از شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی در تردد هستید از مسیر زیر به راحتی به مرکز خرید بام‌لند خواهید رسید:

بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، بعد از خروجی بزرگراه آزادگان، خروجی “کاشان جنوب دریاچه شهدای خلیج‌فارس”، 45 متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام‌لند

چنانچه از غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی در تردد هستید از مسیر زیر به بام‌لند برسید:

بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، خروجی کاشان امیر کبیر آبشار تهران، 45 متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام‌لند

همچنین می‌توانید از میدان موج در مسیر بلوار 45 متری کاشان جنوب ادامه مسیر داده و از خیابان هوانیروز به سمت غرب ادامه مسیر داده به مرکز خرید بام‌لند برسید.

مترو

برای رسیدن به مرکز خرید بام‌لند از طریق خط 5 مترو، در ایستگاه چیتگر پیاده شوید.

در ادامه مسیر، از پایانه تاکسی‌رانی ایستگاه چیتگر با استفاده از تاکسی به خیابان هوانیروز برسید.

با استفاده از سایت مترو تهران مسیر خود را به خط 5 مترو و ایستگاه چیتگر بیابید.

اتوبوس

چنانچه برای آمدن به مرکز خرید بام‌لند از اتوبوس‌های شهری استفاده می‌کنید می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت اتوبوسرانی تهران مسیر خود را به سمت مرکز خرید بام‌لند بیابید.